bv PFERD-Rüggeberg srl

Het PFERD-gereedschappenhandboek omvat meer dan 8.500 gereedschappen als ook kennis m.b.t. de oppervlaktebewerking en het doorslijpen van materialen.

Voor iedere toepassing het perfecte gereedschap

05.10.2020

Het doorslijpprogramma voor professionele gebruikers, voor snelle, dunne en braamarme sneden, zeer hoge standtijd en rendement bij een ongeëvenaard slijpcomfort.

Zowel voor het doorslijpen van platen, profielen en volmateriaal en het verkrijgen van uitsparingen - het PFERD-programma biedt dunne doorslijpschijven aan in vele verschillende uitvoeringen. Daardoor is er voor iedere toepassing de perfecte gereedschapsoplossing - efficiënt, ergonomisch geoptimaliseerd en op het hoogste veiligheidsniveau. De dunne doorslijpschijven van PFERD kenmerken zich door hun bijzondere slijpkorrel- en bindingsreceptuur. De intensieve research- en ontwikkelingswerkzaamheden en de gerichte implementatie in de ultramoderne productiefaciliteiten staan garant voor hoge prestatie- en veiligheidsstandaards van de premiumkwaliteit van PFERD.

Voordelen:

• Dunne en braamarme sneden.
  • Zeer hoog rendement door snelle snede en zeer hoge standtijd.
  • Comfortabel en veilig.

PFERD biedt drie kwaliteitslijnen voor doorslijpschijven aan:

• Universele lijn PSF: Het instapprogramma van de universele lijn PSF bevat solide gereedschappen voor de bewerking van de meest gangbare materialen. Gereedschappen uit de universele lijn PSF verkrijgen goede werkresultaten met een hoog rendement.
  • Prestatielijn SG: Het brede programma van de prestatielijn SG biedt voor elke toepassing en ieder materiaal een hoogwaardige gereedschapsoplossing. Gereedschappen uit de prestatielijn SG bereiken zeer goede werkresultaten met een zeer hoog rendement.
  • Speciale lijn SGP: Gereedschappen van de speciale lijn SGP zijn speciaal voor bijzondere toepassingsopgaven ontwikkeld en bieden de gebruiker beslissende voordelen ten opzichte van traditionele producten. Verder omvat de speciale lijn SGP gereedschappen, die op basis van hun bijzonder hoog vermogen tijdens het gebruik een excellent rendement bieden.

Alle gereedschappen van PFERD worden volgens de hoogste kwaliteitseisen ontwikkeld, geproduceerd en gecontroleerd. Als medeoprichter van de organisatie voor de veiligheid van slijpgereedschappen e.V. (oSa) heeft PFERD zich verplicht verscherpte controlevoorschriften aan te houden, die zelfs verder gaan dan de EN 12413 en EN 13743. Het kwaliteitsmanagement van PFERD is gecertificeerd volgens ISO 9001.

PFERDVALUE:

PFERDERGONOMICS adviseert dunne doorslijpschijven, om de tijdens het gebruik ontstane trillingen, lawaai en stofontwikkeling duurzaam te laten dalen en het arbeidscomfort te verbeteren.

PFERDEFFICIENCY adviseert dunne doorslijpschijven voor perfecte resultaten in zeer korte tijd.